fredag 3. september 2010

Ønskeliste

Min kjære har tatt turen til Praha, og i samtidig oppdager jeg at Zara har kommet seg ut på internettet - se det, ja. Da ble det plutselig veldig enkelt å sende over noen bilder på hva vi kunne tenke oss tilbake fra det store utland, veslefrøkna og jeg. Et lite utvalg følger.

Det var noen av Noras ønsker. Hun har god smak, synes jeg.




Jeg var litt mer beskjeden...

Og hvis det er nytt for deg; rett rundt hjørnet kan du handle Zaraklær på nett. Og som om ikke det var nok Lanvin skal designe for H&M i høst/vinter. Bare å glede seg med andre ord. Ikke at det bliur noe Lanvin på Hamar, men...

1 kommentar:

  1. Håper du har kost deg i Praha med din kjære, og funnet mange kupp hos Zara! Har du sjekket ut Zara Home også?? Og det blir spennende å se hva Lanvin kan finne på for HM! Så gøy å følge deg, og se at vi har så like interesser. Det er godt det er flere "gale" som meg, i denne verden.....Tenker meg din vakre lillesøster koser seg i Roma jeg... Hils henne så godt! Glad søndag! Klem Tone;-)

    SvarSlett