onsdag 17. februar 2010

Dagens høydepunkt

Nå har jeg lagt opp til at dette først og fremst skal være en interiørblogg som skal handle om hvordan det nygamle huset vårt er og blir, men i dag kom Elle i posten, og da følte jeg absolutt at det var på sin plass å vie moteverden litt oppmerksomhet også. Trendbibler skal man ikke kimse av, og det er fantastisk spennende å få dette første inntrykket av hva som er i vente for våren og sommeren. I år som i fjor var det Balmain som appellerte mest til meg, og det passer jo bra siden klærne deres er så rimelige og passer akkurat til min lærerlønn. Vel...



Alexander Wang kjører også kul stil



Og legg merke til sesongens flette - også kult.


1 kommentar:

  1. :-) Kjenner meg igjen, skal egentlig være interiør...men er så klesinteressert også.....Mye fint!

    SvarSlett