lørdag 17. april 2010

Litt shopping må til

I dag ble det sykkeltur i Hamars gater med snarturer innom en lang rekke butikker. Selv om det ikke var såå lenge siden jeg sist hadde dratt kortet, virket det liksom slik i dag, og jeg tok igjen litt skikkelig.




Det ble bl.a et Alessi-fat som må anses som veldig anvendelig; til frukt, brød, servering og lys i alle fall. En sort boks til regninger og viktige papirer som har en tendens til å gjemme seg bort blant andre ting og resultere i panisk leting med jevne mellomrom.



Tre veldig søte hjerter som kan ligge litt her eller der (og et stort som jeg har hengt i vinduet). To kjøkkenhåndkler fra Greengate hvorav det ene figurerer som duk på bildet her. Og en blomst med et veldig morsomt navn som jeg alt har glemt, står foreløpig grønn og fin i ny sinkpotte.

Det var også kommet pakke fra Nespresso i dag, og det blir spennende med noen nyheter på kaffefronten.

Jeg var visst innom noen butikker til, men det får bli en annen gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar