fredag 30. juli 2010

Oi, det var en lang pause


Men sommeren er til for å nytes, og da har det blitt mye soling, lesing, spising og shopping - og altså lite blogging. Jeg får komme tilbake til mine mange innkjøp, for jeg har hatt mine runder med visakortet. Jeg velger å legge ved noen bilder fra en av mine favorittbyer, nemlig København. Der var der jeg la igjen feriepengene dessuten.  


På Joe and the juice får du verdens beste juice og smoothie. Got to love it!

Flotte strender med gode badetemperaturer


Og utrolig flott hus... Strandvejen full.

1 kommentar:

  1. JA! Det var lenge siden! Veldig på tide med innlegg. Jeg har selv hatt en lang pause, og jeg merker at jeg ikke helt er inne i rutinen ennå. Men så er det jo tross alt fortsatt ferie! Håper dere hadde det supert i Køben! Jeg venter spent på kjøpene dine!!!!! Jeg vil se!:) Vi er på Vestlandet i øs pøs regn....Likevel har vi besteget en fjelltopp i dag og jeg har fått bekreftet at fire fete og daffe uker i California har gjort noe med den fra før skrantende kondisen! UFF!

    SvarSlett