tirsdag 1. juni 2010

Lilla sommer

Lilla lavendel



Det var lenge siden sist. Lagt bak meg en travel mai-måned, men nå går det jo mot sommer og ferie. I år blir det visst mye lilla ute hos meg, og bare huset blir hvitt etterhvert så skal det bli riktig så nydelig. Må si jeg gleder meg vilt til varme sommerkvelder. Det har vært en lang og kald vinter.

Lilla duk og ditto servietter



Lilla lys i lyktene og lilla puter og tepper fra Day Home.



Et av oliventrærne mine. Spennende om det blir avling.



2 kommentarer:

  1. Neimen der var du jo, Kristin! Har ikke fått med meg at du blogger!! Så moro! Jeg legger meg som følger med en gang! Håper du har fått noen grener syriner i Aalto vasen din! Fikk selv den hvit i bryllupsgave, og elsker de! Etterhvert har det blitt skåler og annet. Elsker den flotte og enkle formen! Håper konfirmasjonen gikk bra, og at alt er bra med deg på Hamar! God klem Tone;-)

    SvarSlett
  2. Så fint det er, ja nå trengte vi litt sommer!! Oliventreet er så ndyelig, og hørte du jeg ble tatt for sniking idag tidlig..Stress på vei til jobben og tok en short cut..;-) Ha en finfin kveld!

    SvarSlett