søndag 22. august 2010

Et lite skråblikk på høstmoten

Alle motebladene jeg abonnerer på har nå kommet med sine høstmote-nummer, og jeg er fortapt. Jeg leser og koser meg og drømmer. Jeg har plukket ut noen godbiter. Bare å N - Y - T - E

Stella McCartney


Og en til fra henne.


Disse Chloe-damene var så fine på håret...


Isabel Marant kjører kul stil.


Drømme drømme fra Alberta Ferretti


Noe leopard må man nesten ha i høst. Her kåpe fra Gucci.


Kult og sporty fra Ralph Lauren.


Men Karl Lagerfeldt og Chanel har liksom tatt den litt for langt.

Alle bilder er hentet fra Elle sin nettside.

2 kommentarer:

  1. Vi har det litt likt om dagen, ser jeg! Det er SÅ mye fint! Hvorfor i alle dager kunne ikke akkurat JEG hatt litt mer penger????? ...og så litt mer og litt mer og litt mer.....
    Ha en fin mandag:)

    SvarSlett
  2. Det tok ei stund før jeg skjønte at det var selveste gamlelærer'n som blogget, gitt! Tøft : )

    SvarSlett