torsdag 5. august 2010

Stue

Det kommer ikke til å bli oppussing på stua med det første, men det kan jeg leve fint med. Veggene er svakt rosa og vi snakker grov sekkestrie, men jeg føles at vi slipper unna med det på et vis. Har satset på mye hvitt og svart/grått, siden det er delvis åpent inn til kjøkkenet.

I stua er det en flott peis. Men siden jeg ikke har malt den enda, så kom den ikke med i denne omgang.

Stor, grå sofa fra Formfin med mange puter i ulike materialer.


Kommer langt med puter!


En søt metall-krans i vinduet


Det er store, flotte vinduer i stua - med faste sprosser. I like.


Noen store gulvputer - også fra Kid.


Over stuebordet henger denne godbiten. Ikke avbildet i min stue, riktignok.



Og så drømmer jeg om denne. Har jo snart bursdag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar