mandag 29. mars 2010

Kjøkken - step by step

OK. I morgen skal jeg vise hvor langt (eller kort) vi har kommet med kjøkkenet. Dvs - det ser litt trøblete ut med bilder her nå, men det går seg vel til.

Det er jammen ikke bare med slike store prosjekter, og jeg går på noen smeller i forhold til bestillinger osv, men jeg tror vi ligger brukbart an. Veggen er forduftet, men erstattet med en drager for sikkerhets skyld. Synd med ubehagelige overraskelser i kategorien "få badet i hodet".

I taket har vi gått for ferdigmalte mdf-plater som ser ut som panel. Det ble bra. Og alt er klart til pendler og spisebordslampe - Bestlite og Northern Lightning Maze.

Det jeg ryker på er golv, og det er ikke bra. Jeg har ikke vært kjapp nok, og dermed får jeg ikke svart gulv som jeg egentlig er ganske lysten på. Det kan jo hende det er like greit at det blir likt på kjøkken, spisestue og stue, men hvem synes ikke at dette gulvet her er helt konge?

Men akk, slik skulle det ikke bli. Må nøye meg med høyst ordinær eik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar