lørdag 13. mars 2010

Mer Vipp

Det kommer stadig nyheter fra Vipp, og i dag utvidet jeg min beholdning med en tannbørsteholder. Så praktisk da gitt! Når det blir litt ugreit oppi koppen, og det blir det alltids, så er det bare å ta ut den sorte gummien og sette i oppvaskmaskina. Hur smart som helst.


Synes det er greiest å styre unna bilder fra eget bad, da dette er svært grønt og brunt fra 70-tallet. Det er faktisk lite en komplett samling med Vipp kan gjøre med det. Men snart skal det males i det minste. Kommer med bilder da.

2 kommentarer:

  1. Hei Kristin, SÅ kult at du blogger også!!! SÅ kanonfin tapet, jeg vil også ha en slik fondvegg:-))) Så Nora på 1.sida i fredagens avis, et stort savn! Men håper dere koser dere max! Hadde det ikke vært for gården og odelen, hadde det helt klart vært Hamar på oss også...;-) Nå skal jeg kose meg videre nedover sidene....

    SvarSlett
  2. HURRA! Ser man det, Kristin? Hva var det jeg sa??? Dette liker jeg! Du er herved lagt til blogglista mi:) Og du? California it is...

    SvarSlett